Wednesday, April 27, 2011

Tiru macam saya! my own testimonial....

adakah anda belum yakin dengan premium beautiful? masih was-was walaupun hati berkata "nak cuba la corset ni...nak cuba la"...??? Tiap2 hari fikir..."bila la aku nak kurus ni...bila la badan aku nak jadi mcm Erra fazira ni..."

Adakah itu saja yang mampu anda fikirkan? angan-angankan??
Dimana letaknya semangat yang berkobar-kobar nak kurus...nak cantik???

Buat isteri-isteri....suami mana tak suka...xbangga kalau isterinya cantik...betul x???

sooooooooooooo...tunggu apa lagi...berubahlah!!! saya cabar untuk anda berani BERUBAH!

Kalau u all nk tahu, berat saya naik giler2 time preggy! huhu...berapa kilo??? 20 kilo!!! saya selalu fikir boleh ke saya kembali seperti asal...sampai suami saya janjikan macam-macam la supaya saya happy... "ayg, jangan risau nanti kita p slim world, london weight management...abg akan pastikan ayg puas hati, ok." Fuyyooo...sapa tak happy kan bila suami tawarkan macam-macam...tapi apa yg saya pilih??? sudah tentu PREMIUM BEAUTIFUL!!! haha...

kalau tak percaya...tengoklah hasilnya....baru je pakai sebulan

sebelum
86





selepas
70



Now dalam proses nak turunkan lagi 7kg? banyakkan....xmustahil tau dgn PREMIUM BEAUTIFUL!!!

BERMINAT??? hubungi AIMI 0134413696